sobota, 6 czerwca 2015

Posłuchaj nowego singla Męskiego Grania 2015!!

Mela Koteluk, Fisz, Krzysztof Zalewski, Smolik i Organek stworzyli najnowszy singiel tegorocznego Męskiego Grania.Utwór nosi nazwę Armaty. Słowa stworzyli Mela Koteluk i Fisz, natomiast muzykę napisał Andrzej Smolik, który jak się okazuję jest również producentem. Wokal należy do Meli i Fisza, obok widzimy Zalewskiego i Organka. Nietypowa kompozycja, która odbiega od pozostałych utworów z poprzednich lat. Jednakże mi przypadł do gustu. Każdego z artystów słyszałam na żywo, dlatego też takie połączenie jest dla mnie idealne, ale to moja subiektywna ocena. Trasa Męskiego
Grania w tym roku będzie obejmować 6 miast. Głównym hasłem trasy jest "Moje miasto", koncerty będą odbywały się w centrach miast. "Miejskie atrakcje, a także repertuar Męskiego Grania odwołujący się w swojej twórczości do miast".







TRASA
27 czerwiec - Kraków
11 lipca - Wrocław
25 lipca - Chorzów
1 sierpnia - Poznań
15 sierpnia - Warszawa
29 sierpnia - Żywiec

źródło zdjęcia: satinfo24.pl

Co sądzicie o nowym singlu ? Może macie pomysł kto powinien tworzyć przyszłoroczny zespół? Czekam na Wasze ciekawe połączenia. :)


7 komentarzy:

  1. Singiel jest świetny, super że będą grać w Poznaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam na Warszawę, bo tam mam najbliżej :)

      Usuń
  2. Nigdy o nic nie słyszałam, ani ich nie słyszałam :) Fajnie poznać nowy zespół.
    Dzięki za wizytę i komentarz u mnie.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchaj wcześniejsze single Męskiego Grania, są równie dobre. Ciekawe połączenia są, Nosowska i O.S.T.R, albo w tamtym roku Brodka i Podsiadło :)

      Usuń
  3. ja Mele Koteluk ubóstwiam, a piosenka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam Mele, szczególnie na koncertach w wersji akustyczne, wspaniale brzmi. Ostatnio non stop słucham nowej płyty Fisza, również polecam :)

      Usuń